Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ: Recent submissions
Зараз показуються 1-20 з 34
-
Визначення домінант фінансової стратегії банку залежно від стадії його життєвого циклу
(2015)Стадія життєвого циклу банку обумовлює наявність притаманних їй проблем та завдань, від чого залежить вибір фінансової стратегії. На різних стадіях життєвого циклу банку існують певні фінансові особливості, ... -
Сутність поняття «адаптація банківської системи» до особливостей фінансово-економічного простору
(2015)Сьогодні в науковій літературі досить поширеним є використання таких понять, як «адаптація банківської системи» та «адаптація банків». Проте вони вживаються лише в контексті речень, наприклад, ... -
Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства
(2015)Збутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів. Стратегічною метою збутової політики має бути ... -
Маркетинговий менеджмент у забезпеченні конкурентоспроможності регіонів
(2015)Невід’ємним елементом забезпечення конкурентоспроможності регіону в умовах поглиблення ринкових відносин є ефективне використання виробничо- ресурсного потенціалу, його якісне та кількісне зростання. -
Теоретичні засади управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на основі використання його логістичного потенціалу
(2015)За сучасних умов одним із найважливіших показників рівня міжнародної конкурентоспроможності країни є її присутність на міжнародних ринках складної наукоємної продукції. У її виробництві задіяні самі ... -
Теоретичні засади підвищення ефективності організації збутової логістики промислового підприємства
(2015)Збутова логістика є невід’ємною частиною логістичної системи підприємства, що забезпечує найбільш ефективну організацію розподілу виробленої продукції. Збутова логістика заснована на об’єднанні ідей маркетингу й ... -
Особливості оцінки ефективності зовнішньоекономічних операцій суб’єккта господарювання
(2015)Ознайомившись з видами зовнішньоекономічної діяльності, які здійснюють в Україні суб'єкти підприємництва незалежно від форми власності та їхньої організаційно-правової форми належать: - експорт та імпорт ... -
Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній
(2015)Враховуючи тенденції посилення глобалізації економічних процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів, сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні ... -
Особливості міжнародної торгівлі ліцензіями
(2015)Міжнародна торгівля ліцензіями є основним економічним механізмом міжнародного технологічного обміну і в сучасних умовах набула широкого й швидкого поширення. Міжнародний технологічний обмін і ... -
Инвестиционная политика Грузии в стратегии иновационного развития
(2015)Основной структурных преобразований экономики являются инвестиции в самом широком смысле: это не только активные инвестиционные действия хозяйствующих субъектов, их готовность нести затраты сегодня, ожидая ... -
Проблемні аспекти обліку об’єктів права інтелектуальної власності
(2015)Сучасні умови розвитку економіки потребують визнання та оцінки інтелектуальної власності у господарській діяльності підприємств як об’єкта бухгалтерського обліку. В силу цього проблема сутності, визнання, оцінки ... -
Роль капітальних інвестицій в інноваційному розвитку малого підприємництва
(2015)В економічно розвинених країнах інноваційному розвитку малого підприємництва сприяють капітальні інвестиції. Малі підприємства мають багато переваг у порівнянні з функціонуванням інших господарюючих ... -
Інноваційний розвиток економіки регіонів
(2015)Інновації є частиною науково-технічної, інноваційної та інвестиційної політики держави, тому роль держави має зводитися до розробки та реалізації державних стратегій та програм розвитку економіки, ... -
Рейтингове управління в регіональних економічних системах, як інструмент ефективного управління
(2015)На сьогоднішній час тільки відбувається процес впровадження практики рейтингового управління та формування методологічних засад щодо рейтингового оцінювання. Рейтингове управління – це «метод ... -
Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю cільськогосподарських підприємств
(2015)З огляду на необхідність конкурувати з виробниками сільськогосподарської продукції на зовнішніх і внутрішніх ринках та високий рівень конкуренції у цих сегментах, для вітчизняних сільськогосподарських ... -
Аналіз механізмів регіонального вирівнювання
(2015)Регіональне вирівнювання та диспропорції знаходяться у центрі державної регіональної політики країн світу та України. Під регіональним вирівнюванням слід розуміти досягнення такого стану у державі, при ... -
The key aspects of innovation-oriented regional industrial and economic policy
(2015)Integration processes taking place in the economy, the new requirements to enhance the effectiveness of production during international competition as well as the need to ensure the social conditions lead ... -
Особливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарювання
(2015)Збутову політику підприємства – виробника продукції слід розглядати, як цілеспрямовану діяльність, принципи і методи, здійснення якої покликані організувати рух потоку товарів до кінцевого споживача. ... -
Теоретико-методологічні підходи до визначення результату, як орієнтиру фінансової системи підприємства
(2015)Сучасні економічні процеси мають ознаки глобальності, інтегральності, транснаціональності, інформаційної й ресурсної транспаретності та їх безперешкодного транскордонного руху. Все це ускладнює ... -
Засади використання збалансованої системи показників планування діяльності підприємства
(2015)Концептуальні засади формування збалансованої системи показників планування та оцінки діяльності підприємства вперше було обґрунтовано Р. Капланом та Д.Нортоном у 1992 р. Основними положеннями, з яких ...