Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПапіж, Ю. С.
dc.contributor.authorЧернишенко, Ю. В.
dc.date.accessioned2018-07-10T07:13:58Z
dc.date.available2018-07-10T07:13:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationПапіж Ю. С. Теоретичні засади оптимізації асортименту продукції підприємства з метою підвищення ефективності його експортної діяльності / Папіж Ю. С., Чернишенко Ю. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 38-40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152830
dc.description.abstractУправління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства, особливо у контексті здійснення ефективної зовнішньоекономічної діяльності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтеоретична засадаru_RU
dc.subjectтеоретическая основаru_RU
dc.subjectпродукція підприємстваru_RU
dc.subjectпродукция предприятияru_RU
dc.subjectпідвищення ефективностіru_RU
dc.subjectповышение эффективностиru_RU
dc.subjectекспортна діяльністьru_RU
dc.subjectэкспортная деятельностьru_RU
dc.titleТеоретичні засади оптимізації асортименту продукції підприємства з метою підвищення ефективності його експортної діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk005.7ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу