Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСеніна, К. В.
dc.date.accessioned2018-07-13T07:41:36Z
dc.date.available2018-07-13T07:41:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСеніна К. В. Маркетинговий менеджмент у забезпеченні конкурентоспроможності регіонів / Сеніна К. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 92-93.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152874
dc.description.abstractНевід’ємним елементом забезпечення конкурентоспроможності регіону в умовах поглиблення ринкових відносин є ефективне використання виробничо- ресурсного потенціалу, його якісне та кількісне зростання.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинговий менеджментru_RU
dc.subjectмаркетинговый менеджментru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність регіонівru_RU
dc.subjectконкурентоспособность регионовru_RU
dc.subjectринкові відносиниru_RU
dc.subjectрыночные отношенияru_RU
dc.titleМаркетинговий менеджмент у забезпеченні конкурентоспроможності регіонівru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk005.7ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу