Створення імітаційних моделей елементів складних транспортних систем на основі спеціалізованних комп'ютерних програм
Короткий опис(реферат)
Встановлена залежність постійної часу моделі формування транспортного потоку на перехресті у вигляді динамічної аперіодичної ланки від кількості
машин до перехрестя, яка з високою точністю апроксимується квадратичним рівнянням. Визначена залежність використовується для обґрунтування та встановлення зв'язку між локальною моделлю формування транспортного потоку на перехресті та локальною моделлю формування транспортного потоку перед перехрестям. Інший зв'язок між цими моделями пропонується створювати шляхом порівняння результату інтегрування інтенсивності транспортного потоку через перехрестя з кількістю автомобілів перед перехрестям на різних тактах періоду світлофорного циклу. Коли результат інтегрування за часом інтенсивності транспортного потоку стане більше кількості автомобілів, що були перед перехрестям, це свідчить про проїзд через перехрестя усіх автомобілів, що чекали, і тому інтенсивність необхідно встановити рівною нулю. Установлена зависимость постоянной времени модели формирования транспортного потока на перекрестке в виде динамического апериодического звена от количества машин до перекрестка, которая с высокой точностью аппроксимируется квадратичным уравнением. Определенная зависимость используется для обоснования и установления связи между локальной моделью формирования транспортного потока на перекрестке и локальной моделью формирования транспортного потока перед перекрестком. Другую
связь между этими моделями предлагается создавать путем сравнения результата интегрирования интенсивности транспортного потока через перекресток с количеством автомобилей перед перекрестком на разных тактах периода светофорного цикла. Когда результат интегрирования по времени интенсивности транспортного потока становится больше количества
автомобилей, которые были перед перекрестком, то это свидетельствует о проезде через перекресток всех ожидавших автомобилей, и поэтому интенсивность потока необходимо установить равной нулю. The dependence of the time constant of the model of transport flow formation on the crossroads in the form of a dynamic aperiodic link from the number of cars before the crossroads is established, which is approximated by the quadratic equation with high accuracy. The defined de-pendence is used to substantiate and establish a connection between the local model of transport flow formation at the crossroads and the local model of transport flow formation before the cross-roads. Another connection between the local model of transport flow formation at the crossroads and the local model of transport flow formation before the crossroads is proposed, to be realized by comparing the result of integration of the intensity of transport flow through the crossroad and the number of cars before the crossroad at the different moments of the period of traffic light cycle.