Маркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографія
Дата
2017Автор
Решетілова, Т. Б.
Ковтун, К. М.
Куваєва, Т. В.
Макуха, Ю. М.
Палєхова, Л. Л.
Пілова, К. П.
Сердюк, О. В.
Чумаченко, Т. М.
Шинкаренко, Н. В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Присвячена теоретичним і практичним аспектам формування маркетингової стратегії
підприємства на ринках, процесу взаємовідносин зі споживачами. Наведено результати
власних маркетингових досліджень взаємовідносин компаній і споживачів як в промисловій
сфері, так і в сфері послуг. Виявлено і проранжовано фактори, що впливають на поведінку
споживача, визначають його лояльність або антилояльність.
Стане у пригоді науково-педагогічним працівникам та здобувачам вищої освіти, наукова
діяльність яких пов’язана з напрямом «Маркетинг».
Collections
- Монографїі [35]