Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПазиніч, Ю. М.
dc.date.accessioned2019-06-20T08:38:44Z
dc.date.available2019-06-20T08:38:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПазиніч Ю. М. Глобалізаційний вимір сучасного освітянського простору / Юлія Миколаївна Пазиніч // Гуманітарне знання у викликах сучасності : зб. наук. пр. – Дніпро. : НГУ, 2017. – С. 188-195.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154130
dc.description.abstractУ ХХ ст. термін «глобалізація» вживався для позначення процесів, що переважно йменувалися «інтернаціоналізацією», а саме різноманітні процеси виходу суспільного життя в усіх його вимірах (економічних, політичних, культурних, освітянських, конфесійних та інших) за межі окремих країн і регіонів. У такому розумінні глобалізація розпочалася давно, її початковими формами були торгівля та завоювання нових територій, а їхнім підґрунтям – здебільшого економічні чи інші матеріальні інтереси, що в свою чергу впливало на політику й релігію, освіту й культуру. Фінансові та економічні кризи минулого століття засвідчили ще більшу взаємозалежність країн і регіонів та глобальні суспільні зміни, що незабаром було названо глобалізацією.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectглобалізація освітиru_RU
dc.subjectглобализация образованияru_RU
dc.subjectрейтинг університетуru_RU
dc.titleГлобалізаційний вимір сучасного освітянського просторуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378.3ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу