Показати скорочений опис матеріалу
Глобалізаційний вимір сучасного освітянського простору
dc.contributor.author | Пазиніч, Ю. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-20T08:38:44Z | |
dc.date.available | 2019-06-20T08:38:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Пазиніч Ю. М. Глобалізаційний вимір сучасного освітянського простору / Юлія Миколаївна Пазиніч // Гуманітарне знання у викликах сучасності : зб. наук. пр. – Дніпро. : НГУ, 2017. – С. 188-195. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154130 | |
dc.description.abstract | У ХХ ст. термін «глобалізація» вживався для позначення процесів, що переважно йменувалися «інтернаціоналізацією», а саме різноманітні процеси виходу суспільного життя в усіх його вимірах (економічних, політичних, культурних, освітянських, конфесійних та інших) за межі окремих країн і регіонів. У такому розумінні глобалізація розпочалася давно, її початковими формами були торгівля та завоювання нових територій, а їхнім підґрунтям – здебільшого економічні чи інші матеріальні інтереси, що в свою чергу впливало на політику й релігію, освіту й культуру. Фінансові та економічні кризи минулого століття засвідчили ще більшу взаємозалежність країн і регіонів та глобальні суспільні зміни, що незабаром було названо глобалізацією. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | глобалізація освіти | ru_RU |
dc.subject | глобализация образования | ru_RU |
dc.subject | рейтинг університету | ru_RU |
dc.title | Глобалізаційний вимір сучасного освітянського простору | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 378.3 | ru_RU |