Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorNevidnik, Diana
dc.date.accessioned2019-08-30T11:08:29Z
dc.date.available2019-08-30T11:08:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationNevidnik D. Bedürfnispyramide als Marketinggrundlage / Diana Nevidnik, E.P. Pilova, I.A. Iaremenko // Розширюючи обрії : зб. тез 13-го міжнародного форуму студентів і молодих учених, 19-20 квітня, 2018 р., [Електронний ресурс]. Т. 1. - 2018. - Р. 93ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154253
dc.language.isoderu_RU
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"ru_RU
dc.subjectBedürfnispyramide, Marketinggrundlageru_RU
dc.titleBedürfnispyramide als Marketinggrundlageru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу