Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» Частина І «Моделювання об'єктів» для студентів спеціальності 132 Матеріалознавство
Короткий опис(реферат)
Стрімкий розвиток суспільства зумовлений зростанням обсягу інформації та удосконаленням технологій, призвів до появи ряду нових професій. В кожній галузі діяльності вимоги до фахівців зростають, висуваються ряд додаткових компетентностей які потребують активної взаємодії багатьох учасників таобьєктів процесу.
Творчість та іноваційність є важливою складовою будь-якого процесу.
Конструювання не є виключенням, а навіть має в основі діяльності творчий процес, що спонукає до інноваційності підходів, дій та результатів. Так
підготовка фахівців вимагає суттєвих змін. У освітніх стандартах спеціальності 132 Матеріалознавство до фахівців з вищою освітою на ряду з фаховими компетентностями висувається ряд додаткових компетентностей які необхідні у будь-якій сфері діяльності, як професійній так і побутовій.
Створення функціональних і ергономічних предметів, естетично приємний зовнішній вигляд виробу, підвищення енерго- та ресурсозбереження при виробництві та використанні предмета, проектування безпечних для людини і
навколишнього середовища речей, створення інтуїтивно простого у використанні обладнання – всі ці критерії нового продукту вимагають від
сучасного інженера не тільки професійних навичок, а й широку уяву і тонке естетичне бачення.
Дисципліною «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» забезпечуються результати навчання наведені в освітній програмі підготовки бакалаврів за спеціальністю 132 Матеріалознавство – здатність доносити інформацію, ідеї, проблеми, рішення та власний досвід, застосовування до рішення прикладних задач дизайнерських методів обробки та донесення інформації Представлені методичні рекомендації створені з метою допомогти студентам у вироблені умінь створювати графічну документацію і розв’язувати прикладні дизайнерські задачі із застосуванням сучасних інформаційних технологій.