Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШинкаренко, Н. В.
dc.date.accessioned2020-03-23T08:46:06Z
dc.date.available2020-03-23T08:46:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації І» для бакалаврів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Розробник : Шинкаренко Н. В. ; Нац. техн. ун-т. «Дніпровська політехніка», каф. маркетингу. – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 14 с.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155117
dc.description.abstractРобоча програма призначена для реалізації компетентнісного підходу під час планування освітнього процесу, викладання дисципліни, підготовки студентів до контрольних заходів, контролю провадження освітньої діяльності, внутрішнього та зовнішнього контролю забезпечення якості вищої освіти, акредитації освітніх програм у межах спеціальності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації І» для бакалаврів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу