Показати скорочений опис матеріалу
Дійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мислення
dc.contributor.author | Возняк, Володимир Степанович | |
dc.date.accessioned | 2020-04-14T18:17:52Z | |
dc.date.available | 2020-04-14T18:17:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Возняк В. С. Дійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мислення / Володимир Степанович Возняк // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 38-40. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155180 | |
dc.description.abstract | Пропонується зовсім інший варіант розуміння пріоритетів розвитку освіти: не пошуки різноманітних інноваційних технологій, а – радикальна зміна мислення, Тобто – перехід до нового педагогічного мислення. Без радикально теоретичного осмислення сучасних педагогічних реалій ( і переведення цього у режим власне мислення) всі розмови про пріоритети розвитку освіти втрачають сенс. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ "ДП" | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.subject | пріоритети | ru_RU |
dc.subject | педагогічне мислення | ru_RU |
dc.title | Дійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мислення | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 37.013.73 | ru_RU |