Показати скорочений опис матеріалу
Педагогіка партнерства у вищій школі
dc.contributor.author | Бабенко, Наталія | |
dc.contributor.author | Козинець, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-04-14T18:43:24Z | |
dc.date.available | 2020-04-14T18:43:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бабенко Н. Педагогіка партнерства у вищій школі / Н. Бабенко, І. І. Козинець // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 44-47. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155183 | |
dc.description.abstract | Разом із розвитком суспільства повинні розвиватися методи підготовки випускників закладів вищої освіти, адже мета освітнього закладу – навчити студента вчитися та самостійно здобувати знання протягом життя. Саме принцип педагогічного партнерства найкраще сприяє реалізації співпраці викладача та студента. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ "ДП" | ru_RU |
dc.subject | педагогіка | ru_RU |
dc.subject | вища школа | ru_RU |
dc.subject | Педагогіка партнерства | ru_RU |
dc.title | Педагогіка партнерства у вищій школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 378 | ru_RU |