Показати скорочений опис матеріалу
Аспекти методичної підготовки викладача філософії
dc.contributor.author | Горобець, Денис | |
dc.contributor.author | Козинець, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-04-14T18:54:54Z | |
dc.date.available | 2020-04-14T18:54:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | .Горобець Д. Аспекти методичної підготовки викладача філософії /Д. Горобець., Козинець І. І. // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 47-48. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155184 | |
dc.description.abstract | Активні зміни у вищій освіті нашої країни супроводжуються впровадженням нових освітніх технологій під час навчання. В цілому профільна спрямованість освіти в університетах вимагає переосмислення багатьох позицій у всьому освітньому процесі – у змісті, формах, методах, засобах навчання та виховання. Структура профільної підготовки майбутніх викладачів на сучасному етапі вимагає вирішення цілої низки проблем, пов'язаних з оптимальним відбором змісту матеріалу, структурних складових, постановкою цілей і завдань. Вектор дослідницької діяльності у сфері науки спрямований на кардинальне переосмислення цієї теми. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ "ДП" | ru_RU |
dc.subject | освітні технології | ru_RU |
dc.subject | методична підготовка | ru_RU |
dc.title | Аспекти методичної підготовки викладача філософії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 378 | ru_RU |