Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗінов’єва, Ольга
dc.date.accessioned2020-04-30T06:43:27Z
dc.date.available2020-04-30T06:43:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155223
dc.descriptionУ даній кваліфікаційній роботі: • описано теоретичні відомості кластерного аналізу, обрано методи кластеризації та можливості обраних мов програмування, а також проведено системний аналіз об’єкту дослідження; • виконано постановку задачі кластеризації, для розв’язання якої було реалізовано методи K-means та модифікований CLOPE у програмних середовищах Python і MATLAB відповідно; • описано отримані результати, зроблено висновки щодо найбільш популярних і найчастіше застосованих можливостей гри та навпаки - опцій, що не є популярним серед гравців та не залучають нових. Створено рекомендації щодо зміни та вдосконалення опцій онлайн-гри для подальшого таргетування реклами у грі задля збільшення прибутку. Тези даної роботи було представлено на IІ Всеукраїнській інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених.ru_RU
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: дані про використання гравцями можливостей гри категорії free-to-play. Предмет дослідження: технічні методи кластеризації поведінкових даних гравців категорії free-to-play. Мета дослідження: поділити гравців на групи за схожістю їх поведінки у грі із залученням методів кластеризації. Задача полягає в тому, щоб провести кластеризацію поведінкових даних гравців двома неієрархічними методами K-means та CLOPE, реалізованими кожен на певній мові програмування. Метод K-means буде реалізовано на мові програмування Python, а метод CLOPE у середовищі MATLAB.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.titleАлгоритми кластеризації та класифікації при аналізі даних про поведінку гравців онлайн-ігорru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу