Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБєляєв, Олександр
dc.date.accessioned2020-04-30T06:54:30Z
dc.date.available2020-04-30T06:54:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155225
dc.descriptionрезультати дозволяють обрати оптимальну кількість зарядних пристроїв та встановити їх у відповідних місцях міста Дніпра, так щоб задовольнити попит на зарядні станції, скоротити час очікування в черзі, а також мінімізувати витрати від простою обладнання. Надалі корисно при моделюванні задачі оптимального розміщення станцій враховувати рівномірне навантаження на всі станції.ru_RU
dc.description.abstractВ роботі розглядається дві задачі: перша – визначення оптимальної кількості зарядних постів та відмов на обслуговування, та друга – оптимальне розміщення зарядних станцій для електромобілів в м. Дніпро у припущенні, що такими станціями варто обладнувати насамперед існуючі майданчики для паркування автотранспорту. Об’єкт розроблення: станції для заряджання електромобілів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectЕЛЕКТРОМОБІЛІru_RU
dc.subjectЗАРЯДНІ СТАНЦІЇru_RU
dc.subjectОПТИМАЛЬНЕ РОЗМІЩЕННЯru_RU
dc.subjectКОМБІНАТОРНА ОПТИМІЗАЦІЯru_RU
dc.subjectІМУННІ СИСТЕМИru_RU
dc.subjectГЕОІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇru_RU
dc.titleСистема підтримки прийняття рішень з розміщення зарядних станцій для електромобілів в регіоніru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу