Дослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частини
Переглянути
Дата
2014Автор
Бєлятинський, А. О.
Краюшкіна, К. В.
Скрипченко, О. В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
В сучасному науковому світі велика увага приділяється вивченню та розробці
емпіричних методів визначення факторів, що впливають на процес зносу покриття
автомобільної дороги. Окрему частину в теорії взаємодії колеса автомобільного
транспорту із покриттям автомобільної дороги представляє вивчення плями контакту, а
саме параметрів, що впливають на її геометричні характеристики, а внаслідок і на зчіпні
характеристики в цілому. Існує ряд конструктивних факторів, що впливають на розмір
плями контакту, тиск усередині шини, тип малюнку протектора, а також швидкість руху
транспортного засобу. В теорії вивчення фрикційної пари «колеса-опорна поверхня»
зазвичай приймають деякі допущення. Основа, по якій перекатується колесо вважається
абсолютно жорсткою, а форму плями контакту приймають близькою до прямокутної.