Показати скорочений опис матеріалу
Проєкт спорудження перегінного тунелю від станції «Лук’янівська» до станції «Площа Перемоги» Подільсько-Вігуровської лінії Київського метрополітену
dc.contributor.author | Валіков, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T09:37:31Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T09:37:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Валіков О.В. Проєкт спорудження перегінного тунелю від станції «Лук’янівська» до станції «Площа Перемоги» Подільсько-Вігуровської лінії Київського метрополітену : кваліфікаційна робота магістра. - Дніпро, 2019. - 110 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155798 | |
dc.description.abstract | Пояснювальна записка: 110 с, 8 рис, 10 табл., 2 додатки, 13 джерела. СТАНЦІЯ «ПЛОЩА ПЕРЕМОГИ», КИЄВСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ, ПЕРЕГОНИЙ ТУНЕЛЬ, ВІДКРИТИЙ СПОСІБ БУДІВНИЦТВА, «СТІНА В ГРУНТІ», ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Об’єкт розроблення – спорудження перегінного тунелю від станції «Лук’янівська» до станції «Площа Перемоги». Мета роботи – оптимізація технології спорудження перегінного тунелю та станції. Результати та їх новизна – розроблена технологічна схема спорудження перегінного тунелю та станції, яка відрізняється високою міцністю та економічністю. Новизна технічного рішення полягає в обранні певної технології спорудження відкритим способом перегінного тунелю та станції, що забезпечує мінімальні витрати матеріалів та часу при спорудженні. Оптимізація параметрів бетонного кріплення та обладнання для його укладання має зменшити строк будівництва перегінного тунелю та станції, що в свою чергу в подальшому повинно підвищити безпеку експлуатації. Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності кафедри будівництва, геотехніки і геомеханіки Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в сфері спорудження підземних транспортних комунікацій. Сфера застосування розробки – технології спорудження перегінного тунелю та станції у м. Київ. Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення безпечності та економічності метрополітену. | ru_RU |
dc.description.abstract | Explanatory note: 110 s, 8 fig, 10 tables, 2 appendices, 13 sources. WINDOW AREA STATION, KIEV METROPOLITAN, DRIVE TUNNEL, OPEN METHOD OF CONSTRUCTION, WALL IN SOIL, DESIGN-COST The object of development is the construction of a distillation tunnel from Lukyanovskaya station to Victory Square station. The purpose of the work is to optimize the technology of construction distillation tunnel and the station. Results and their novelty - a technological scheme for the construction a distillation tunnel and a station is developed, which is characterized by high strength and cost-effectiveness. The novelty of the technical solution lies in the selection certain technology of open pit construction the distillation tunnel and station, which provides the minimum cost materials and time for construction. Optimization of parameters concrete fixture and the equipment for its laying should shorten the construction time distillation tunnel and the station, which in turn should further improve the safety operation. Interconnection with other works - continuation innovative activity Department of Construction, Geotechnics and Geomechanics of the National Technical University "Dniprovsk Polytechnic" in the field of construction underground transport communications. Scope of development - technology of construction a distillation tunnel and station in Kyiv. The practical importance of qualification work is to increase the safety and economy of the subway. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | СТАНЦІЯ «ПЛОЩА ПЕРЕМОГИ» | ru_RU |
dc.subject | ПЕРЕГОНИЙ ТУНЕЛЬ | ru_RU |
dc.subject | ВІДКРИТИЙ СПОСІБ БУДІВНИЦТВА | ru_RU |
dc.subject | «СТІНА В ГРУНТІ» | ru_RU |
dc.title | Проєкт спорудження перегінного тунелю від станції «Лук’янівська» до станції «Площа Перемоги» Подільсько-Вігуровської лінії Київського метрополітену | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |