Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордієнко, Дар’я
dc.date.accessioned2020-07-31T06:44:06Z
dc.date.available2020-07-31T06:44:06Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155902
dc.descriptionМета дослідження: оцінка конкурентоспроможності нової продукції з метою планування найбільш ефективного запуску нового товару та моніторинг ринку для коректного планування товарних залишків перед запуском новинки. Методи дослідження та апаратура: диференційний метод оцінки якості продукції, системний аналіз, пошук асоціативних правил з використанням аналітичної платформи « Deductor» Економічна ефективність: очікується позитивною завдяки здійсненій оцінці конкурентоспроможності нового товару відносно існуючих брендів та розробки рекомендацій щодо формування товарних залишків.ru_RU
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Практична цінність роботи полягає в можливості підвищення товарообігу на підприємстві торгівлі за рахунок коректної оцінки конкурентоспроможності запланованого до запуску нового товару та раціонального планування заказів після запуску продукціїru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectдиференційний аналізru_RU
dc.subjectDATA MININGru_RU
dc.subjectасоціативні правилаru_RU
dc.titleСистемний аналіз попиту та конкурентоспроможності продукції на ринку з використанням методів Data Miningru_RU
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студентки Гордієнко Дар’ї Андріївни академічної групи 124-16з-1 спеціальності 124 Системний аналізru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу