Енергоощадна цінність логістичних та комунікаційних детермінант маркетингової діяльності високотехнологічних підприємств в електронному бізнесі
Abstract
Досліджено теоретико-методологічні положення та практичні рекомендації з
формування логістичних та комунікаційних детермінант діяльності
високотехнологічних підприємств в електронному бізнесі. Значну увагу приділено
розробці структурованого механізму формування потоків енергоощадного
спрямування маркетингових цінностей високотехнологічних підприємств.
Обґрунтовано метод предметно орієнтованої комунікаційної взаємодії
високотехнологічних підприємств із стейкголдерами. Проаналізовано рівні сервісної
взаємодії груп стейкголдерів у системі Інтернет-маркетингових комунікацій
високотехнологічних підприємств. Розроблено інтерактивну процедуру формування
комплексу інтегрованих комунікацій високотехнологічних підприємств згідно з
концепцією енергоощадності та екологічності. Досліджено доцільність розвитку
технологій міжнародного логістичного менеджменту в інноваційній діяльності
підприємств. Матеріал супроводжується необхідними статистичними аналітичними
даними, ілюстраціями, ключовими поняттями і категоріями. Має науково-практичне
значення й розрахована на магістрів, аспірантів економічних спеціальностей,
викладачів, наукових співпрацівників та менеджерів, які займаються моделюванням
маркетингу і логістики при впровадженні енергозберігаючих технологій на
високотехнологічних підприємствах на товарних і сервісних ринках України та світу.
Collections
- РВВ-2020 [21]