Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМантуленко, С. В.
dc.date.accessioned2020-09-29T08:47:21Z
dc.date.available2020-09-29T08:47:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМантуленко С. В. Діяльнісно‐технологічний компонент у структурі готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників/ С. В. Мантуленко // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2016 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепропетровск, 26‐27 мая 2016 г.. – Днепропетровск : НГУ, 2016. – С. 585-590.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156255
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст діяльнісно‐технологічного компоненту готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників; уточнено поняття «уміння», «педагогічні уміння»; конкретизовано зміст професійно‐педагогічної діяльності учителя географії в умовах профільної школи; виокремлено основні уміння що виражають готовність вчителя географії до профільного навчання.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НГУru_RU
dc.subjectумінняru_RU
dc.subjectпедагогічні умінняru_RU
dc.subjectдіяльнісно‐технологічний компонентru_RU
dc.subjectготовність майбутнього вчителя географії до профільного навчанняru_RU
dc.titleДіяльнісно‐технологічний компонент у структурі готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласниківru_RU
dc.title.alternativeAction‐technological component in the readiness of wouldbe teachers of geography for specialized education of senior pupilsru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk[ 378:37.011.3]:373.5ru_RU


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу