Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВиноградов, Максим
dc.date.accessioned2020-10-11T05:56:05Z
dc.date.available2020-10-11T05:56:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156360
dc.descriptionПредмет досліджень: існуючі інструменти для автоматизації роботи адміністрації сервісного центру. Мета досліджень: оптимізація людських ресурсів і автоматизація процесу резервування послуги в сервісному центрі за рахунок розробки і використання чат-ботів. В інформаційному розділі розглядаються існуючі методи пошуку та вибору оптимального кандидата у галузі IT; проводиться аналіз рекрутменту в Україні; здійснюється огляд існуючих підходів до вирішення проблеми вибору найкращої альтернативи у процесу підбору персоналу. У спеціальному розділі обирається, аналізується і розв’язується поставлена задача декількома методами, порівнюються результати.ru_RU
dc.description.abstractОб’єкт досліджень: процес роботи адміністрації салону краси. Практична цінність роботи полягає у тому, що розроблена система може бути використана у будь-якому салоні краси і дозволить зменшити навантаження на працівників, які працюють в адміністрації бізнесу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectлюдські ресурсиru_RU
dc.subjectчат-ботиru_RU
dc.subjectdialogflowru_RU
dc.subjectагентиru_RU
dc.subjectсистемаru_RU
dc.titleОптимізація людських ресурсів в сфері обслуговування з використанням технологій системи Dialogflowru_RU
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента Виноградова Максима Олеговича напряму підготовки 124 "Системний аналіз"ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу