Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШитарьова, Олена Андріївна
dc.date.accessioned2020-11-11T19:12:44Z
dc.date.available2020-11-11T19:12:44Z
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.citationШитарьова О.А. Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку (за матеріалами ТОВ «Фірма «Метал-Кур‘єр»») / О.А. Шитарьова – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 78 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156673
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає конкурентоспроможність підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку інформаційних постачальників. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку; наведено характеристику підприємства та послуг, що реалізуються; проаналізовано основні показники підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності; оцінено конкурентоспроможність підприємства; запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованих заходівru_RU
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає конкурентоспроможність підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку інформаційних постачальників. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку; наведено характеристику підприємства та послуг, що реалізуються; проаналізовано основні показники підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності; оцінено конкурентоспроможність підприємства; запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованих заходівru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКСПОРТ, МІЖНАРОДНИЙ РИНОК, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, НАДАННЯ ПОСЛУГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ, ПІДПРИЄМСТВО, ІНФОРМАЦІЯ, АНАЛІЗ, УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ.ru_RU
dc.titleПідвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства видавничої галузі на міжнародному ринку (за матеріалами ТОВ «Фірма «Метал-Кур‘єр»»)ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of competitiveness management effectiveness of a publishing enterprise at the international market (based on the materials of LLC “Metal-Courier Company”)ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу