Показати скорочений опис матеріалу
«Трансестетика» як естетика інформаційної культури та втраченої ідентичності
dc.contributor.author | Тарасова, Наталія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-08T11:57:04Z | |
dc.date.available | 2020-12-08T11:57:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тарасова Н. Ю. «Трансестетика» як естетика інформаційної культури та втраченої ідентичності / Наталія Юріївна Тарасова // Питання свідомості в міждисциплінарному вимірі : матеріали щорічної наук. міждисциплінарної конф. "Духовні аспекти сучасного світорозуміння", присвяченій 129-річниці пам'яті О. П. Блаватської, 8 травня 2020 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2020. – С. 44-47. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156784 | |
dc.description.abstract | Вже в першій половині ХХ століття для Т. Адорно було очевидно, що пізньомодерне мистецтво, включене в систему масової виробничої комерціалізації, піддане глибоким антропологічним зсувам, змінює свої суспільні функції, змінюючись внутрішньо.Воно піддається всезагальному оречевленню та заплутується всуперечностях, відбиваючи об’єктивні антиномії. І в намаганні подолати в собі ці суперечності, доводить їх до крайнощів, одночасно позбавляючись сутнісних властивостей – дарувати ілюзії,перетворювати реальність в ідеальну. Неминуче сталося зіштовхування в естетиці протилежних тенденцій – «реставрації свідомого відходу від раціо» та протилежного прагнення тотальної раціоналізації. Але, як зауважував Адорно, це ж лише музика, де навіть питання контрапункту засвідчили непримиренність конфліктів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НТУ «ДП» | ru_RU |
dc.subject | ідентичність | ru_RU |
dc.subject | інформаційна культура | ru_RU |
dc.subject | информационная культура | ru_RU |
dc.title | «Трансестетика» як естетика інформаційної культури та втраченої ідентичності | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 130 | ru_RU |