Розробка та реалізація проекту впровадження сучасної crm системи
Abstract
Предмет дослідження: методологічні основи проведення
передпроектного аналізу та методи розробки проекту впровадження систем
управління взаємовідносинами з клієнтами.
Методи дослідження: метод декомпозиції контекстної діаграми,
методи розв'язання задачі вибору, програмне забезпечення Microsoft Project.
Економічна ефективність: очікується позитивною, завдяки
впровадженню CRM системи планується скорочення логістичних витрат,
збільшення обсягів збуту, збільшення оборотності ресурсів. Підвищення
якості прийнятих управлінських рішень на всіх рівнях управління:
оперативному, тактичному, стратегічному.
Практична значимість результатів: полягає в тому, що їх можна
успішно використовувати в реальному менеджменті складних сучасних
систем.
Пропозиціі щодо розвитку: передбачається розглянути питання
реалізації проекту впровадженя інформаційних систем при проектуванні
нових систем.