Зараз показуються 1-10 з 94

    PR-ТА РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО, ДІЛОВА АКТИВНІСТЬ, БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ, ЕКОНОМІЧНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ. (1)
    АГРАРНА СФЕРА, СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО, ОПТОВА ТОРГІВЛЯ ЗАПЧАСТИНАМИ ДО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ТЕХНІКИ, РОЗВИТОК БІЗНЕСУ (1)
    АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ, НАДАННЯ, ОБЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА, УДОСКОНАЛЕННЯ, ОРГАНІЗАЦІЙНІ НАПРЯМИ, ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, СИСТЕМА КОНТРОЛЮ (1)
    БІЗНЕС, СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, РОЗВИТОК, РІШЕННЯ (1)
    БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, РОЗВИТОК БІЗНЕСУ, ФУТБОЛЬНИЙ БІЗНЕС, СПОНСОРСТВО, МОНЕТИЗАЦІЯ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ, ПЕРСПЕКТИВИ УКРАЇНСЬКОГО ФУТБОЛУ (1)
    БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЯ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, УДОСКОНАЛЕННЯ, НАПРЯМИ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА, СТАНДАРТИ ПІДПРИЄМСТВА (1)
    БІЗНЕС-ПЛАН, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, 3D-АНІМАЦІЯ, СТУДІЯ АНІМАЦІЇ, МЕДІА-ПРОДУКЦІЯ, МОНЕТИЗАЦІЯ, ПРОЦЕСИ 3D-АНІМАЦІЇ (1)
    ВЕЛИКИЙ БІЗНЕС, ПІДПРИЄМНИЦТВО, АГРАРНА СФЕРА, УПРАВЛІННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ. Об’єкт дослідження – підприємницька діяльність суб’єкту великого бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти забезпечення ефективності діяльності підприємницької організації аграрної сфери. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення ефективності діяльності підприємства аграрної сфери в умовах сучасного бізнес-середовища. Методи дослідження – у вирішенні поставлених завдань була використана система сучасних загальнонаукових методів: узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу, аналітичний, графічний та табличний методи. Отримані результати. У першому розділі узагальнено теоретичне підґрунтя діяльності суб’єкту великого бізнесу, визначено сучасний стан функціонування великих підприємницьких структур на ринку. У другому розділі надано характеристику та проведено аналіз діяльності компанії ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД»; проаналізовано конкурентну бізнес-середу господарювання великих агропідприємств України. У третьому розділі встановлено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності в аграрній сфері та визначено й обґрунтовано напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємницькі організації аграрної сфери при прийнятті рішень щодо забезпечення ефективності їх діяльності. (1)
    ВЕЛИКИЙ БІЗНЕС, ХОЛДИНГ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ, ВЕРТИКАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ, КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ, КОРПОРАТИВНИЙ ЦЕНТР, ДИВІЗІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНН (1)
    ВОРОНКА ПРОДАЖ, ЕЛЕКТРОННА ТОРГІВЛЯ, МЕТРИКИ, ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ, РЕКЛАМА, ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ, SEO - ОПТИМІЗАЦІЯ, SMM – ПРОСУВАННЯ. (1)