Кафедра безпеки інформації та телекомунікацій: Recent submissions
Зараз показуються 121-140 з 311
-
Аудит комерційного банку на відповідність стандарту PSI DSS v4.0
(2022)У роботі описана реалізація виконання вимог стандарту PСI DSS v4.0 на прикладі типової системи на базі СУБД Oracle. Також приведені вимоги до серверів баз даних, файлових сервері та вплив впроваджених рішень на продуктивність ... -
Нейро-нечітке прогнозування трафіку інформаційно-комунікаційних мереж для систем виявлення атак
(2022)У роботі запропоновано підхід до прогнозування мережевого трафіку із використанням адаптивних мереж нечіткого висновку та генетичного алгоритму та оцінено його ефективність. За наслідками досліджень зроблено висновки щодо ... -
Виявлення атак в інформаційно-комунікаційних мережах з використанням алгоритмів нечіткої кластеризації
(2022)У роботі запропоновано підхід до виявлення атак в інформаційно-комунікаційних мережах з використанням алгоритмів нечіткої кластеризації та методу Фібоначчі та оцінено його ефективність. За наслідками досліджень зроблено ... -
Розробка політики безпеки інформації для зменшення впливу антропогенних загроз на основі оцінки їх ризиків
(2022)У роботі проаналізовано статистику інцидентів України та світу в сфері інформаційної безпеки, обґрунтовано вибір метода оцінки ризиків антропогенних загроз та розроблено рекомендації щодо заходів, направлених на зменшення ... -
Методика впровадження СУІБ для охоронних підприємств
(2022)У роботі виконане загальне обстеження організації, обран процес (область діяльності), виконана ідентифікація ресурсів, що входять до обраної області діяльності, визначена цінність ресурсів. Виходячи з цих даних проведено ... -
Підвищення рівня захищеності системи авторизації клієнтів мобільного застосунку Travel Helper
(2022)У роботі було визначено найкращі системи захисту від DDOS-атак, їх можливості та зручність використання. За мету є впровадження системи для захисту від нападу всіх можливих та критично важливих серверів для мобільної ... -
Підвищення рівня захищеності інформації при роботі з системами хмарних обчислень
(2022)У роботі виявлено основні загрози систем хмарних обчислень, створена політика забезпечення неперервності бізнесу центрів обробки даних та сформульовані рекомендації щодо забезпечення їх інформаційної безпеки. -
Методика захисту від ботів на основі аналізу повідомлень
(2022)У роботі проаналізовані існуючі методики детекції соціальних ботів і програмні методики захисту від соціальних ботів, викладено ефективність існуючих алгоритмів. -
Підвищення рівня захищеності програмного забезпечення платіжного термінального обладнання
(2022)У роботі будо проведено аналіз: операційних систем на термінальному обднанні; термінального обладнання на можливі загрози та аналіз загроз для оброблювальної інформації на серверному обладнанні; запропоновано: варіанти ... -
Підвищення рівня захищеності мультимедійного контенту в інформаційно-телекомунікаційній системі підприємства
(2022)У роботі наведені програмні елементи інфраструктури для реалізації алгоритмів та рекомендації щодо політики видачі, відкликання і відновлення сертифікатів для віддалених та мобільних користувачів; проведена експериментальна ... -
Система підтримки прийняття рішень для моделювання загроз інформаційній безпеці в автоматизованій системі класу 2
(2022)У роботі розглянуто основні принципи і технології функціонування системи підтримки прийняття рішень, розглянуті моделі систем підтримки прийняття рішень, уразливість основних елементів АС та класифікація загроз безпеки. -
Підвищення захищеності медіа-сайтів, створених із застосуванням мови Python, від несанкціонованого доступу
(2022)У роботі проаналізовано проблеми захисту, основні вразливості медіа-сайтів, створених із застосуванням мови програмування Python, досліджено методи захисту від атак та розроблено рекомендації із захисту таких сайтів від ... -
Розробка системи управління інформаційною безпекою торгівельного підприємства «Автохімія»
(2022)У роботі розроблені комплекс заходів та рекомендацій щодо створення системи управління інформаційною безпекою торговельних підприємств. Розглянуто як об'єкт дослідження торгівельне підприємство «Автохімія». Дана СУІБ була ... -
Розробка моделі управління інформаційною безпекою готельного підприємства
(2022)У роботі визначено найбільш небезпечних загроз які з’являються при функціонуванні підприємства та його ІС, де оброблюється конфіденційна інформація. Після аналізу була побудована типова модель загроз та модель порушника, ... -
Дослідження та обґрунтування засобів захисту від витоку інформації через волоконно-оптичні канали зв’язку
(2022)В сроботі досліджені явища втрати випромінювання на вигині волоконного світловода; проаналізовані методи захисту мовної інформації від витоку волоконно-оптичними лініями зв'язку; реалізовані методи протидії зняття мовної ... -
Методи та засоби підвищення обізнаності персоналу з кібербезпеки на промисловому підприємстві
(2022)В роботі здійснено розробку та впровадження програми підвищення обізнаності персоналу з інформаційної та кібербезпеки. А також виконано розробку рекомендацій щодо організації підвищення обізнаності персоналу та розробка ... -
Детектування фішингових веб-сайтів за допомогою штучних нейронних мереж
(2022)У роботі досліджено використання нейронних мереж для виявлення фішингових веб-сайтів, запропоновано підхід до детектування фішингових URL-адрес із використанням нейромережевих класифікаторів і методу прямого випадкового ... -
Забезпечення кібербезпекипристроїв інтернету речейна базі мікроконтролера ESP8266
(2022)У роботі запропоновані способи забезпечення кібербезпеки пристроїв інтернету речей, побудованих з використанням контролера ESP8266. -
Забезпечення конфіденційності зв'язку за технологією VoIP
(2022)У роботі створено засіб, що забезпечує безпечне спілкування не лише за допомогою Skype, а й будь-якого іншого VoIP-клієнта. Для його створення було використано віртуальний аудіопристрій та реалізовані наступні функції: ... -
Вдосконалення способів фільтрації небезпечного трафіку на основі реєстру цифрових відбитків пристроїв
(2022)У роботі проаналізовано наявні моделі забезпечення анонімності, розглянуто методи збору інформації про користувача. Визначено їх основні недоліки, запропоновано методи по їх вирішенню та вдосконаленню. Надані рекомендаційні ...