Показати скорочений опис матеріалу
Реалізація дискретної системи автоматичного керування обладнанням пункту пропуску автотранспорту з використанням механізму багатозадачності ПЛК
dc.contributor.author | Шедловський, І. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-03T12:32:16Z | |
dc.date.available | 2021-06-03T12:32:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Шедловський І. А. Реалізація дискретної системи автоматичного керування обладнанням пункту пропуску автотранспорту з використанням механізму багатозадачності ПЛК / І. А. Шедловський // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХІІ міжнар. конф., м. Дніпро, (23-24 листопада 2016 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпро : НГУ, 2017. – № 2. – С. 83-86. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157810 | |
dc.description.abstract | Пункт пропуску автомобільного транспорту забезпечує як ідентифікацію транспортного засобу, так і забезпечує роботу механізмів регулювання і оповіщення. Зазвичай розглядаються три головні підсистеми – система пропуску в зону ідентифікації, система пропуску ідентифікованого транспорту і система випуску транспорту. Усі системи повинні забезпечувати мінімальний час затримки транспортних засобів. Для управління бладнанням найбільш широко використовуються програмовані логічні контролери (ПЛК). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | дискретна система | uk_UA |
dc.subject | дискретная система | uk_UA |
dc.subject | системи автоматичного керування | uk_UA |
dc.subject | системы автоматического управления | uk_UA |
dc.subject | програмовані логічні контролери | uk_UA |
dc.subject | программируемые логические контролеры | uk_UA |
dc.title | Реалізація дискретної системи автоматичного керування обладнанням пункту пропуску автотранспорту з використанням механізму багатозадачності ПЛК | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 681.5.011 | uk_UA |