Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
Fecha
2021Autor
Решетілова, Т.
Дронова, Т.
Пілова, К.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Значна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних інновацій. В результаті поняття «інновації»
розширилось за рахунок двох нових типів: маркетингові й організаційні інновації [4]. Ці поняття уже використовуються з 2003 року в багатьох країнах світу [5]. Окрім цього, останнім часом все більше досліджень присвячуються розгляду інновацій у системному контексті, у тому числі завдяки інноваційним взаємозв'язкам.