Проєкт будівництва дошкільного навчального закладу з використанням енергозберігаючих технологій у м. Дніпро
Zusammenfassung
Пояснювальна записка: 142 с, 17 рис, 12 табл., 1 додаток, 20 джерела.
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ
БУДІВЛІ, ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ВІКНА, ТЕПЛОПЕРЕДАЧА
Об’єкт розроблення – проєкт будівництва дошкільного навчального
закладу з використанням енергозберігаючих технологій у м. Дніпро.
Мета роботи – впровадження енергозберігаючих технологій в будівництво,
а також варіанти зменшення втрат тепла в приміщенні.
Результати та їх новизна – розроблені основні заходи спрямовані на
зменшення тепловитрат в навколишнє середовище через вікна. За рахунок
застосування енергозберігаючих склопакетів як бюджетного так і
капіталовитратних видів. Описуються типи склопакетів їх енергозберігаюча
ефективність, а також шляхи її поліпшення.
Проектом передбачені теплозберігаючі технології - стінові панелі з
пористих бетонів. Нові покрівельні, гідроізоляційні, матеріали, що відповідають
сучасним вимогам. Висвітлює важливі моменти енергозбереження пов'язані з
утепленням приміщень шляхом удосконалення віконних вузлів застосуванням
склопакетів, а також нанесення на внутрішні поверхні енергозберігаючих плівок.
Використана більш енергоефективна система вентиляції – примусова з
рекуперацією.
Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності
кафедри будівництва, геотехніки і геомеханіки Національного технічного
університету «Дніпровська політехніка» в сфері енергоефективності будівель.
Сфера застосування розробки – при проектуванні будівель та споруд з
високим класом енергетичної ефективності, згідно з ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова
ізоляція будівель» при новому будівництві клас енергоефективності повинен
бути не нижче «С». Завдяки вище переліченим технологіям можливо досягти
потрібного класу енергозбереження.
Економічна ефективність роботи – полягає в збережені тепловтрат в
приміщеннях, яке в свою чергу призводить до збереження природних не
відновлювальних енергетичних ресурсів. Сприяє зменшенню вартості
комунальних послуг.
Практична значимість кваліфікаційної роботи – зменшення енерговитрат
будівлі та удосконалення теплозберігаючих технологій.
Впроваджені технології дозволяють використовувати новітні технології
енергозбереження не тільки при новому будівництві, а також при реконструкції
старих не енергоефективних вже існуючих будівель. Explanatory note: 141 p, 17 fig. 12 table., 1 appendix, 20 source.
PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTION, ENERGY EFFICIENCY OF
THE BUILDING, ENERGY SAVING WINDOWS, HEAT TRANSFER
The object of development is a project of construction of a preschool educational
institution with the use of energy-saving technologies in the city of Dnipro.
The purpose of the work is the introduction of energy-saving technologies in
construction, as well as options to reduce heat loss in the room.
The results and their novelty - the main measures are developed to reduce heat
consumption in the environment through the windows. Due to the use of energy-saving
double-glazed windows of both budget and capital-consuming types. The types of
double-glazed windows, their energy-saving efficiency, as well as ways to improve it
are described.
The project provides heat-saving technologies - wall panels made of porous
concrete. New roofing, waterproofing, materials that meet modern requirements.
Covers important moments of energy saving associated with insulation of premises by
improving the window units using double-glazed windows, as well as the application
of energy-saving films on the inner surface. Used a more energy efficient ventilation
system - forced with recuperation.
Relationship with other works - continuation of innovative activities of the
Department of Construction, Geotechnics and Geomechanics of the National Technical
University "Dnieper Polytechnic" in the field of energy efficiency of buildings.
Scope of application of development - at designing of buildings and
constructions with a high class of energy efficiency, according to DBN B.2.6-31: 2016
"Thermal insulation of buildings" at new construction the class of energy efficiency
should be not lower than "C". Thanks to the above technologies, it is possible to achieve
the desired energy saving class.
Economic efficiency - is the preservation of heat loss in the premises, which in
turn leads to the preservation of natural non-renewable energy resources. Helps reduce
the cost of utilities.
The practical significance of the qualification work is the reduction of energy
consumption of the building and the improvement of heat-saving technologies.
Implemented technologies allow the use of the latest energy saving technologies
not only in new construction, but also in the reconstruction of old non-energy efficient
existing buildings.