Проєкт спорудження 1004 вантажолюдського штреку шахти «Дніпровська» «ШУ ДНІПРОВСЬКЕ» ПрАТ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ»
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 69 с., 6 рис., 10 табл., 11 джерел.
ГІРНИЧА ВИРОБКА, АНКЕРНЕ КРІПЛЕННЯ, СТІЙКІСТЬ ВИРОБОК,
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ, ЕКОНОМІЧЕИЙ ЕФЕКТ
Об'єкт розроблення є проєкт спорудження 1004 вантажолюдського штреку
шахти «Дніпровська», ШУ «Дніпровське», ПрАТ «ДТЕК
ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ».
Мета кваліфікаційної роботи полягає в спорудженні підготовчої виробки в
складних інженерно-геологічних умовах з використанням ефективного рамноанкерного кріплення, що забеспечить стійкість виробки, можливе її повторне
використання та зменьшення металоємкості і зниження вартості гірничопрохідницьких робіт.
Результати кваліфікаційної роботи полегають в розробці технології і
комплексної механізації спорудження 1004 вантажолюдського штреку з
використаннямкріплення КШПУ, що згідно з розрахунком дозволило
підвищити крок встановлення з 0,5м до 0,8м, та змінити профіль кріплення з
СВП27 на СВП22.
В кваліфікаційній роботі з урахуванням реальної структури вуглемісткої
товщі з описом її механічних властивостей максимально достовірнорго
моделювання всіх конструктивних особливостей кріплення, розроблений
алгоритм проведення обчислюванного експерименту, який складає новизну
виконаної роботи.
Результати кваліфікаційної роботи рекомендовано враховувати в
проєктуванні підготовчих гірничих виробок в умовах шахт Західного Донбасу
з аналогічними геологічними умовами.
Економічний ефект досягнений за рахунок зменьшення металоємкості
кріплення, зменьшення трудовтрат на його зведення, та скорочення терміну
спорудження. Explanatory note: 69 pp., 6 Fig., 10 Table, 11 sources.
MINING, ANCHOR FASTENING, STABILITY OF PRODUCTS, SAFETY,
ECONOMIC EFFECT
The object of development is the Project of construction of 1004 cargo road of
the mine "Dniprovska", SHU "Dniprovske", PJSC "DTEK PAVLOGRADVUGIL".
The purpose of the qualification work is to build a preparatory work in difficult
engineering and geological conditions with the use of effective frame-anchor
fastening, which will ensure the stability of work, its reuse and reduction of metal
consumption and reduce the cost of mining operations.
The results of the qualification work are to develop technology and complex
mechanization of construction of 1004 cargo road using KShPU fasteners, which
according to the calculation allowed to increase the installation step from 0.5 m to
0.8 m, and change the fastening profile from SVP27 to SVP22.
In the qualification work, taking into account the real structure of the coal-bearing
stratum with a description of its mechanical properties, the most reliable modeling
of all structural features of the fastening, developed an algorithm for the calculated
experiment, which is the novelty of the work.
It is recommended to take into account the results of qualification work in the
design of preparatory mine workings in the mines of the Western Donbass with
similar geological conditions.
The economic effect is achieved by reducing the metal consumption of the
fastener, reducing labor costs for its construction, and reducing the construction
time.