Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії.
Досліджено споживчі вподобання на ринку товарів повсякденного попиту. Досліджено медіа-вподобання споживачів. Виявлено основні мотиви здійснення покупи морозива, його види та смаки. Визначено цільовий сегмент та розраховано його місткість.
Було обрано та обгрунтовано засоби маркетингових комцнікацій для товару морозиво. Розподілено бюджет для програми маркетингових комунікацій та зроблена оцінка економічної та комунікаційної ефективностіпрограми меркетингових комунікацій.
Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів з маркетингових комунікацій. Показник економічної ефективності програми маркетингових комунікацій більший за нуль. Тому реалізація розробленої програми маркетингової комунікації економічно ефективна. Додатковий обсяг продажу завдяки комунікаціям склав 1281739,68 грн. Коефіцієнт обсягу реалізації склав 2,9.
В роботі були використанні наступні методи досліджень: статистичний метод анкетування; структурний аналіз, метод експертних оцінок, IFAS аналіз, EFAS аналіз, PEST аналіз, SWOТ аналіз.