Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послуг
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі магістра проаналізовано маркетингову
діяльність підприємства та особливості медіа вподобань споживачів при
виборі послуги.
Виконано аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників підприємства , які
узагальнено за допомогою SWOT-аналізу. Виявлено стратегічний напрям
розвитку підприємства з надання послуг. Проведено маркетингове
дослідження з виявлення ефективних засобів та інструментів комунікації,
щодо реалізації рекламної кампанії. Розроблено медіа-план рекламної
кампанії для підприємства та проведена оцінка ефективності запропонованих
комунікаційних заходів.
При написанні роботи використано: метод експертної оцінки, метод
маркетингових досліджень, статистичний метод при обробці даних
маркетингового дослідження, метод розрахунку бюджету рекламної кампанії.