МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
Дата
2019-12-19Автор
Касян, Сергій
Пілова, Катерина
Шинкаренко, Наталія
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до
підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра з маркетингу, подано визначення
основних категорій та понять. Визначено змістові складові якісного виконання
бакалаврської кваліфікаційної роботи у сфері маркетингу. Окреслено мету та
завдання, вихідні дані для виконання кваліфікаційної роботи, вибір напрямку
дослідження і теми роботи. Висвітлено змістові складові виконання бакалаврської
кваліфікаційної роботи у сфері маркетингу, а саме: структуру, зміст, загальні
вимоги до тексту кваліфікаційних робіт. Описано організацію виконання,
рецензування, захисту та оформлення кваліфікаційної роботи. Наведено
методичні вказівки з дотримання академічної доброчесності і запобігання
академічному плагіату. У підсумку, проаналізовано критерії оцінки
кваліфікаційної роботи бакалавра, що відповідають студентоцентрованому
підходу до атестації. Викладені методичні вказівки надають змогу студентам
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти змістовно, структуровано та
логічно, на високому рівні підготувати кваліфікаційну роботу. Для студентів
НТУ «Дніпровська політехніка» першого бакалаврського рівня вищої освіти, які
навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг