Система контролю подачі палива на АЗС
Короткий опис(реферат)
Об’єкт розроблення – система вимірювання рівня палива на АЗС.
Мета роботи – аналіз статичної характеристики та розробка методики калібрування і віртуального приладу, що імітує процес калібрування рівнеміра.
Засіб вимірювання – розглянуто три датчики вимірювання рівня рідини: акустичний датчик ДУ-У-1-75, датчик поплавкового типу ALISONIC DELPHI ExD, ємнісний рівнемір Liquicap M FMI51 та викладено результаті порівняння датчиків за метрологічними властивостями. Обрано вимірювальний перетворювач ДУ-У-1-75.
В кваліфікаційній роботі описана структура та технологічний процес стаціонарної АЗС та розроблені два віртуальних прилади. Перший реалізує дослідження статичної характеристики вимірювального перетворювача шляхом апроксимації різними функціями. Другий віртуальний прилад реалізує процес калібрування та обробки отриманих результатів.
Розроблена методика калібрування акустичного датчика рівня ДУ-У-1-75 , для забезпечення метрологічної простежуваності.
Розраховані капітальні інвестиції та експлуатаційні витрати для впровадження датчика.
Зроблено аналіз небезпечних і шкідливих виробничих чинників на АЗС та запропоновані заходи для їх усунення.
Завдяки використанню розроблених віртуальних приладів і методики калібрування, можливо забезпечити метрологічну простежуваність вимірювань датчика рівня рідини, з метою його застосування у системі контролю рівня палива, для автоматизації процесу подачі і контролю палива на АЗС.