Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorУстименко, Анастасія
dc.date.accessioned2021-09-25T10:01:51Z
dc.date.available2021-09-25T10:01:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159018
dc.descriptionОб’єктом дослідження в роботі є сторінка інтернет-магазин сумок та портфелів, в соціальній мережі Instagram і дані для створення такої ж в Facebook. Предмет дослідження є метрики оцінки ефективності торгівлі інтернет магазину. Метою роботи є дослідження особливостей відкриття інтернетмагазину в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також аналіз ефективності їх роботи. Методи дослідження: аналіз конкурентів, SWOT - аналіз, сегментація, оцінка ефективності бізнес-процесів. В інформаційно-аналітичному розділі наведено аналіз предметної області, а також аналіз та оцінку ризиків відкриття інтернет-магазину в соціальній мережі. У спеціальному розділі виконано аналіз конкурентів, визначено цільову аудиторію для налаштування таргетованої реклами, налаштовано таргетовану рекламу та проведено аналіз метрик для оцінки ефективності роботи онлайнмагазину.uk_UA
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження особливостей відкриття інтернетмагазину в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також аналіз ефективності їх роботи.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих результатів полягає в отриманні нових рішень, для планування, як покращити та розширити бізнес та вивести його на новий рівень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectТАРГЕТИНГuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.titleАналіз і розробка інвестиційного проекту створення інтернетмагазину в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента Устименко Анастасії Вячеславівни спеціальності 124 - Системний аналізuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу