Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБагрова, И. В.
dc.date.accessioned2021-11-03T09:11:09Z
dc.date.available2021-11-03T09:11:09Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationБагрова И. В. Инновационность рынка труда маркетологов / Багрова И. В. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 41-42uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159316
dc.description.abstractДостаточно полно рабочую силу, в т. ч. и маркетолога, можно представить как овеществленную социально-демографически, гендерно и профессионально-квалификационно окрашенную потенциальную способность индивида (ее носителя) к конкретной работе. Она и предлагается на рынке труда, поэтому рынок маркетинговых услуг должен иметь ценою равновесия потенциальную заработную плату носителя рабочей силы в сфере маркетинговых услуг.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectинновационные преобразованияuk_UA
dc.subjectінноваційні перетворенняuk_UA
dc.subjectрынок маркетинговых услугuk_UA
dc.subjectринок маркетингових послугuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleИнновационность рынка труда маркетологовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу