Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПалєхова, Л. Л.
dc.date.accessioned2021-11-04T07:52:54Z
dc.date.available2021-11-04T07:52:54Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationПалєхова Л. Л. Стратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіону / Палєхова Л. Л. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 42-44uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159317
dc.description.abstractІнновації повинні стати важливим чинником розвитку промисловості та досягнення конкурентоспроможності української продукції, а промислові регіони - «точками» локалізації політики інноваційного зростання національної економіки. Тому є потреба у застосуванні нових методологічних підходів, які б сприяли імплементації постійного інноваційного контексту в стратегіях розвитку регіонів з урахуванням ринкових умов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectстратегическое маркетинговое планированиеuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectинновационное развитиеuk_UA
dc.subjectпромисловий регіонuk_UA
dc.subjectпромышленный регионuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectинновацииuk_UA
dc.titleСтратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу