Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВарава, Ю. Г.
dc.date.accessioned2021-11-04T08:02:07Z
dc.date.available2021-11-04T08:02:07Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationВарава Ю. Г. Мерчандайзинг прав інтелектуальної власності напередодні ЄВРО 2012 / Варава Ю. Г. / Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 44-45uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159318
dc.description.abstractУ час бурхливого розвитку інформаційних технологій інтелектуальна власність перетворюється на один з найліквідніших товарів. Продаж прав інтелектуальної власності стає все більш прибутковою справою для багатьох підприємств. При цьому, комерціалізація чи трансфер високих технологій для України – явище нове, яке не має законодавчого підкріплення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectправо інтелектуальної власностіuk_UA
dc.subjectправо интеллектуальной собственностиuk_UA
dc.subjectЄВРО 2012uk_UA
dc.titleМерчандайзинг прав інтелектуальної власності напередодні євро 2012uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу