Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДементьєва, Н. В.
dc.contributor.authorЛеонов-Дементьєв, А. О.
dc.date.accessioned2021-11-08T11:06:04Z
dc.date.available2021-11-08T11:06:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationДементьєва Н. В. Споживчі інновації в системі маркетингової класифікації інновацій / Дементьєва Н. В., Леонов-Дементьєв А.О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 55-56uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159335
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки такий невід'ємний критерій інновації як практичне втілення нової ідеї, виявляється тісно пов'язаним з критерієм її комерційної реалізації за допомогою появи на ринку нової (інноваційної) продукції або послуг. Іншими словами, інновація - це результат реалізації нових ідей та знань з метою їх практичного використання для задоволення певних запитів споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectспоживчі інноваціїuk_UA
dc.subjectпотребительские инновацииuk_UA
dc.subjectмаркетингова класифікація інноваційuk_UA
dc.subjectмаркетинговая классификация инновацийuk_UA
dc.subjectринок інноваційних товарівuk_UA
dc.subjectрынок инновационных товаровuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.titleСпоживчі інновації в системі маркетингової класифікації інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу