Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФракянц, С. Е.
dc.contributor.authorХом’як, Т. В.
dc.date.accessioned2021-11-16T13:08:01Z
dc.date.available2021-11-16T13:08:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159403
dc.description.abstractЗ метою створення меблевої платформи виникла задача реалізації плану показу реклами для користувачів. Постановка задачі виглядає наступним чином. На веб-платформі з роздрібкової торгівлі існує 3 типу рекламного просування: 1. Перший тип реклами з експертним коефіцієнтом ефективності рівний 0.4, максимальною кількістю розміщення - 15; 2. Другий тип реклами - відповідно 0.7 та 20; 3. Третій тип реклами - відповідно 0.2 та 35.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectметод згорткиuk_UA
dc.subjectнаучная публикация НГУ 2021uk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectоптимальний планuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleВибір оптимального плану показу реклами на основі багатьох критеріївuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk519.6uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу