Показати скорочений опис матеріалу
Медіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвитку
dc.contributor.author | Заїка, Л. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-17T09:14:48Z | |
dc.date.available | 2021-11-17T09:14:48Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Заїка Л. А. Медіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвитку / Заїка Л. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 103-104 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159412 | |
dc.description.abstract | Критичне мислення виявляється сьогодні тією життєздатною перспективою розвитку «науки мислити», яка відповідає умовам ефективної життєдіяльності людини інформаційного суспільства. Студент, який критично мислить, здатен визначити проблему; перевірити та проаналізувати використану інформацію; врахувати альтернативні точки зору; синтезувати здобуті знання; зробити висновки та прийняти оптимальне рішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | медиаграмотность | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | информационное общество | uk_UA |
dc.subject | засоби масової інформації | uk_UA |
dc.subject | средства массовой информации | uk_UA |
dc.title | Медіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 330.341.1 | uk_UA |