Синтез та дослідження системи керування завантаженням автоматизованого складу
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/123456789/159901/11_%d0%93%d0%be%d0%bb%d1%83%d0%b1%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%ba%d0%be_%d0%9d%d0%a2%d0%a3_%d0%94%d0%9f.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Переглянути
Дата
2021Автор
Голубніченко, А. С.
Ткачов, В. В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
На сьогодні діяльність промислових підприємств у будь якій галузі практично неможливо уявити без функції зберігання продукції (або допоміжних матеріалів) на проміжному чи заключному етапі виготовлення. Складські приміщення наразі є невід’ємною частиною підприємств, а показники ефективності їх роботи напряму впливають на ефективність роботи підприємства у цілому [1]. Це пов’язано з тим, що з настанням четвертої промислової революції, коли на підприємствах у реальному режимі часу як одне ціле вибудовуються складні логістично-технологічні ланцюжки, складські приміщення почали відігравати набагато важливішу роль [2]. Якщо вони раніше розглядалися як другорядні елементи, і тому не приділялося уваги вирішенню завдань оптимізації їх роботи, то зараз до складських приміщень пред’являється вимога щодо оперативної організації матеріальних потоків [1, 2]. Цю вимогу можна виконати тільки з використанням сучасних інформаційних технологій, завдяки яким прискорюється процедура завантаження складу. Отже, питання розробки й дослідження системи автоматичного керування переміщенням мобільних платформ (шатлів) з метою підвищення швидкодії процесу завантаження є дійсно актуальним науковим завданням.