Показати скорочений опис матеріалу
Дизайн проектування навчального середовища
dc.contributor.author | Пілюгін, Є. Д. | |
dc.contributor.author | Письменкова, Т. О. | |
dc.date.accessioned | 2022-01-14T11:22:58Z | |
dc.date.available | 2022-01-14T11:22:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пілюгін Є. Д. Дизайн проектування навчального середовища / Є. Д. Пілюгін, Т. О. Письменкова // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 389-390 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159913 | |
dc.description.abstract | Слово «дизайн» англійського та латинського походження, тому має безліч значень. В історичному сенсі поняття дизайн увібрало в себе кілька понять: «винаходити чи подумки формулювати ідею або сутність чогось»; «мати намір, прагнути до якоїсь мети», «призначати, визначати, вказувати». Таким чином, термін «дизайн» визначає два стани світу - те, що в ньому вже є, і те, що в ньому тільки може стати і є процесом створення речі, предмета, об'єкта з визначенням його функції. Навчальне середовище є важливою складовою ефективності існування складних освітніх систем з позиції сучасного дизайну. При проектуванні навчального середовища слід враховувати вплив багатьох факторів. Насамперед, це умови оточуючого середовища студентів, а саме освітленість аудиторії, температура повітря, комфортне місце за партою або столом та багато іншого, саме тому ми і долучаємось до понять ергономіки. Мета. Обґрунтувати необхідність дизайн проектування навчального середовища на прикладі навчальної аудиторії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | навчальне середовище | uk_UA |
dc.title | Дизайн проектування навчального середовища | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 747 | uk_UA |