Показати скорочений опис матеріалу
Впровадження технології зменшення деформацій під час зварки деталі: «рама приводу»
dc.contributor.author | Юр’єв, Д. В. | |
dc.contributor.author | Ротт, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2022-01-17T07:52:48Z | |
dc.date.available | 2022-01-17T07:52:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Юр’єв Д. В. Впровадження технології зменшення деформацій під час зварки деталі: «рама приводу» / Д. В. Юр’єв, Н. О. Ротт // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 394-395 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159918 | |
dc.description.abstract | Ділянки деталей, що зварюються, розташовані в зоні і навколо шва, піддаються нерівномірним температурним перепадам – моментально нагріваються до стану плавлення і інтенсивно охолоджуються. Внаслідок таких процесів метал спочатку починає розширюватись. Він впливає на найближчі зони, що мають зовсім іншу температуру. Вплив розширення сталі буде вище, чим менше теплопровідність металу. В результаті виникають потужні напруги, що призводять до деформації матеріалу. Вони негативно впливають на результат роботи, тому необхідно розуміти, яким чином зняти напругу металу після зварювання. Мета роботи. Впровадження технології зняття залишкових напружень в металі після зварювання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | деформація | uk_UA |
dc.subject | зварювання | uk_UA |
dc.title | Впровадження технології зменшення деформацій під час зварки деталі: «рама приводу» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 622.625.28 | uk_UA |