Методи адаптивного управління силовою установкою електромобіля
Zusammenfassung
Розглянуто питання підвищення ефективності управління силовою установкою електромобіля. Вирішена задача підвищення економічності та екологічної безпеки транспортних засобів на підставі нової концепції моделювання та оптимізації управління силовою установкою електромобіля, забезпечуючи єдиний підхід к дослідженням поточних процесів залежно від схеми будови і конструктивних особливостей силової установки електромобіля. Розроблено теоретичні основи структурної та параметричної ідентифікації математичних моделей тягового електродвигуна та бортової електростанції й отримано нейромережеву модель двигуна внутрішнього згоряння бортової електростанції, яка визначає залежність ефективного крутного моменту, витрати палива від швидкості обертання колінвалу та сигналу управління потужністю, а також динамічну та статистичну моделі бортової електростанції на основі вентильного електродвигуна. Отримане оптимальне управління використовується при розробці логічних правил вибору стратегії управління, а також при досліджені впливу основних параметрів електромобіля на показники витрати енергії. Для студентів, інженерно-технічних працівників, співробітників вищих навчальних закладів і науково-дослідних інститутів.
Collections
- РВВ-2022 [23]