Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДемиденко, М. А.
dc.contributor.authorПістунов, І. М.
dc.date.accessioned2022-07-06T11:01:04Z
dc.date.available2022-07-06T11:01:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationДемиденко М. А. Підвищення конкурентоспроможності продуктів та послуг страхової компанії з використанням методів економіко-математичного моделювання / Демиденко М. А. Пістунов І. М. // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. – No 4 (74). – С. 98-105.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160969
dc.description.abstractКонкурентоспроможність страхової компанії залежить від конкурентоспроможності продуктів і послуг, які вона впро- ваджує на ринку. Конкурентні переваги страхової компанії виражаються в привабливості і конкурентоспроможності стра- хових полісів. Запропоновано економіко-математичну модель підвищення конкурентоспроможності страхової компанії яка дає змогу розрахувати інтегрований показник конкурентоспроможності страхового полісу на основі комплексної системи показників, що характеризують надійність страхової компанії, якість її послуг, конкурентоспроможність, соціальну активність з урахуванням відносної важливості кожного показника, ринок страхових послуг. Мета статті провести аналіз впливу вказаних показників на конкурентоспроможність страхового полісу та визначити напрями підвищення ефективності і конкурентоспроможності страхової компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна активністьuk_UA
dc.subjectринок страхових послугuk_UA
dc.subjectякість послугиuk_UA
dc.subjectпродуктиuk_UA
dc.subjectринок страхових послуг, соціальна активність.uk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності продуктів та послуг страхової компанії з використанням методів економіко-математичного моделюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk33.519.8.005.31uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу