Показати скорочений опис матеріалу
Техніко-економічна оцінка застосування нової схеми виїзних трас автомобільного транспорту на глибоких кар’єрах
dc.contributor.author | Отюський, А. О. | |
dc.contributor.author | Шустов, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2022-07-15T09:33:18Z | |
dc.date.available | 2022-07-15T09:33:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Отюський А. О. Техніко-економічна оцінка застосування нової схеми виїзних трас автомобільного транспорту на глибоких кар’єрах / Отюський А. О., Шустов О. О. // «Наукова весна» 2022 : матеріали 12-ої Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 23-24 травня 2022 р. – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 306-307 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161194 | |
dc.description.abstract | При використанні сучасних великовантажних автосамоскидів в умовах використання на глибоких кар‘єрах виробниками рекомендовано використовувати виключно дороги з постійними ухилами без горизонтальних ділянок. Так, експлуатація механічних автосамоскидів на дорогах з 50-метровими вставками через кожні 600 м при граничному ухилі більше ніж 60 ‰ є ризик зниження строку служби трансмісій внаслідок збільшення кількості перемикань передач. Тому, під час експлуатації автосамоскидів на дорогах з постійним ухилом досягається більш висока середня швидкість, зменшуються просипи гірничої маси і витрата палива, відбувається більш рівномірне постійне уповільнення під час спуску | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | глибокий кар’єр | uk_UA |
dc.subject | автомобільний транспорт | uk_UA |
dc.title | Техніко-економічна оцінка застосування нової схеми виїзних трас автомобільного транспорту на глибоких кар’єрах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 622.271.3 | uk_UA |