Показати скорочений опис матеріалу
Французська антропологічна школа і суспільство
dc.contributor.author | Завгородня, Ксенія | |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T08:48:23Z | |
dc.date.available | 2022-07-25T08:48:23Z | |
dc.date.issued | 2022-06-21 | |
dc.identifier.citation | Завгородня К.В. Французська антропологічна школа і суспільство // Кваліфікаційна робота. - Д.: НТУ "ДП", 2022 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161380 | |
dc.description.abstract | Мета – дослідити та проаналізувати унікальність феномену американського фронтиру в історико-культурній ретроспективі; – простежити формування самого поняття в рамках загальної теорії меж; – узагальнити історію американського фронтиру, та дослідити данне явище з опублікованих раніше матеріалів. Об’єкт дослідження – історія американського фронтиру, оглядовість освоєння та колонізації територій Дикого заходу. Предмет дослідження – поняття «фронтир», процес його формування, історію появи терміну «фронтир», розгляд впливу фронтиру на ідеологічну та міфологічну складову пізнання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Французська антропологічна школа і суспільство. Соціологія, Дарендорф, Конт | uk_UA |
dc.title | Французська антропологічна школа і суспільство | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |