Удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу».
62 стор., 8 рисунків, 4 таблиці, 39 джерел, 2 додатка.
МАЛИЙ БІЗНЕС, РОЗНІЧНА ТОРГІВЛЯ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ТОРГОВЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, АЛГОРИТМ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ДО СПОЖИВАЧА, ОМНІКАНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЇЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, МАГАЗИН МАЙБУТНЬОГО, ВИМОГИ
Об’єкт дослідження – роздрібна торгівля суб’єктом малого бізнесу харчових продуктів.
Предмет дослідження – організація просування харчових продуктів від ритейлера до споживача.
Мета роботи – обґрунтування й розробка інструментарію по вдосконаленню організації роздрібної торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
Методи дослідження – метод узагальнення і систематизації, аналітичний, графічний методи.
У першому розділі визначено сучасний стан торговельної діяльності суб’єктів малого бізнесу та теоретичні аспекти її удосконалення.
У другому розділі охарактеризовано стан та обґрунтовано організацію удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
У третьому розділі наведено запропоновані організаційні напрями удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
Сфера практичного застосування результатів роботи – роздрібна торгівля продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.