Вдосконалення антикризового управління бізнесом у сфері надання поліграфічних послуг
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 84 стор., 9 рис., 8 табл., 55 джерело, презентація PowerPoint.
Об’єктом дослідження є антикризове управління.
Метою роботи є обгрунтування та розробка методичних рекомендацій щодо вдосконалення антикризового управління компанією з надання поліграфічних послуг в сучасних умовах бізнес-середи.
У першому розділі визначено теоретичні основи антикризового управління, узагальнено наукові підходи до вдосконалення антикризового управління компанією.
У другому розділі був проведений аналіз ринку поліграфічних послуг в Україні, надано характеристику діяльності ТОВ «Марцек Дніпропак» та здійснено аналіз внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища функціонування компанії.
У третьому розділі було обґрунтувано напрями антикризового управління компанією з надання поліграфічних послуг ТОВ «Марцек Дніпропак» та надано рекомендації щодо оптимізації витрат в кризових умовах.