Обгрунтування параметрів перевантажувальних робіт глибокого кар’єру при експлуатації комбінованого конвеєрно- залізничного транспорту
Resumen
Мета. Удосконалення технологічних схем роботи перевантажувальних пунктів з обґрунтуванням параметрів їх роботи при відпрацюванні глибинної зони залізорудного кар'єру.
Методика. Для досягнення поставленої мети були використані наступні методи дослідження: аналітичного, графічного й математичного моделювання, метод логічних інженерних рішень, порівняння варіантів й аналогій. Зазначені методи використовувались при обґрунтуванні параметрів роботи перевантажувальних пунктів при використанні комбінованого конвеєрно-залізничного транспорту, визначення кількості думпкарів від їх вантажопідйомності при
нарощуванні виробничої потужності кар'єру по руді.
Результати. Застосування розробленого пристрою для перевантаження скельних порід в
залізничний транспорт, дозволяє скоротити транспортно-вантажний майданчик на 25-30 м,
тим самим, знизити обсяг виїмки порід розкриву до 250-280 тис. м3, раціонально використовувати виймальних-навантажувальний і транспортне обладнання в одній лінії з скороченням
часу завантаження думпкарів і формування штабеля